قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی کتونی باز

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی کتونی باز و سفارش كالا از این سایت به معنای توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.

* خرید کالا از فروشگاه اینترنتی کتونی باز بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

* در صورتی که کالای انتخابی شما در هنگام سفارش در سایت موجود باشد اما بنا به هر دلیلی اعم از ترافیک سفارش، افزایش قیمت، اتمام موجودی، سفارشهای همزمان و … به هنگام ارسال کالا سایت با عدم موجودی آن محصول همراه شود، مشتری تنها می تواند مبلغ پرداختی خود را بازپس گیرد و یا کالای دیگری را به جای کالای قبلی سفارش دهد و حق هیچ گونه شکایتی مبنی بر این قضیه وجود ندارد.

* كاربران هنگام سفارش كالا ملزم به ارائه اطلاعات صحیح و كامل هستند. بدیهی است هرگونه کوتاهی در این زمینه از طرف مشتری موجب تاخیر در تکمیل سفارش خواهد شد.

* عدم حضور مشتری در محلی که هنگام ثبت سفارش درج کرده است، موجب برگشت کالا و ارسال مجدد خواهد شد و تمامی هزینه های ارسال مجدد برعهده مشتری است.

*در صورتی که کالایی در حالت حراجی و تخفیف خورده خریداری شود امکان تعویض سایز و مرجوعی وجود ندارد.

* تمامی محصولات سایت از کیفیت بالا برخوردار هستند. در عین حال هیچ کدام از محصولات شامل گارانتی و ضمانت نمی باشند.

 

مشتریان گرامی؛

ارسال کالا الزاما از شهر تهران نخواهد بود و گاهی ممکن است از انبار شهرستان برای مشتری ارسال گردد. لطفا پس از ثبت سفارش تا رسیدن محصول شکیبا باشید.